BEZMAKSAS PIEGĀDE PASŪTĪJUMIEM VIRS 25 EUR UZ PAKOMĀTIEM BALTIJĀ

PRECES

BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI

Saulains sveiciens no “Dzintars”!
Iespējams, ka Jums radušies jautājumi, tāpēc mēs ar prieku palīdzēsim Jums saņemt uz tiem atbildes!


KATEGORIJA “PASŪTĪJUMU PIEGĀDE”

1. Vai jūs nodrošināt piegādi arī uz valstīm, kuras nav ES dalībvalstis, piemēram, uz Krieviju?

Jā, protams! Piegādēm uz trešajām valstīm (valstīm, kuras nav ES dalībvalstis) par muitas un PVN nodokļa samaksu atbild pasūtītājs, un šie maksājumi nav iekļauti preces cenā.


Lai precizētu izmaksas, lūgums sazināties ar mūsu klientu atbalsta centru pa e-pastu: e-shop@dzintars.lv vai+371 20042863

2. Kādas ir pasūtījuma piegādes iespējas Latvijā?
  • Piegāde ar kurjeru: Omniva kurjers, DPD kurjers.

  • Piegāde uz pakomātu: Omniva, DPD pickup (paku bode).

Piegāde bez maksas:

  • pasūtījumiem vērtībā virs 25 eiro, bezmaksas piegāde uz pakomātiem Baltijā.

  • saņemot pasūtījumu SIA “H.A. Brieger” ražotnē, Mālu ielā 30, Rīgā.

3. Kāda ir piegādes maksa?

Piegādes maksa uz pakomātu Latvijā ir 3,00 EUR. Piegādes maksa uz pakomātu Igaunijā, Lietuvā ‒ 6,00 EUR.

Piegādes maksa ar kurjeru Latvijā, Igaunijā, Lietuvā ‒ 7,00 EUR.


KATEGORIJA “PAR PRODUKCIJU”

1. Vai būs pieejama arī cita “Dzintars” produkcija? Vai jaunie “Dzintars” produkti sastāva ziņā ir tādi paši kā vecie?

Par pamatu ņemot vēsturiskās produktu receptes, mēs tās arvien uzlabojam un padarām dabīgākas, kā arī strādājam pie jaunu produktu radīšanas. Iesakām sekot līdzi uzņēmuma jaunumiem, jo patīkamu pārsteigumu netrūks!

2. Kāds ir “Dzintars” produktu sastāvs?

Visu produktu sastāvs atbilst visaugstākajiem drošības standartiem. “Dzintars” produktos tiek izmantotas tikai augstas kvalitātes izejvielas, kas ir rūpīgi testētas un pārbaudītas. Produktu sastāvu formulas balstās uz mūsu ilggadējo pieredzi un zinātniskiem pierādījumiem, kā arī arvien tiek uzlabotas, tiecoties palielināt dabīgas izcelsmes izejvielu daudzumu mūsu produktu sastāvā.

3. Kur var iegādāties “Dzintars” produkciju?

“Dzintars” produktus jau šobrīd var iegādāties mūsu internetveikalā https://dzintars.lv/, "Rimi", "Maxima", "Elvi", "Top", "Mego", "LaTS", Drogas, Stockmann un citās tirdzniecības vietās visā Latvijā.

4. Vai drīzumā būs pieejami arī vēsturiskie “Dzintars” produkti, piemēram, “Niveja”?

Mūsu klientu iemīļotais krēms “Niveja” ar uzlabotu sastāvu un ierasti labajām īpašībām ir atdzimis ar nosaukumu “Nīca” un ir pieejams pārdošanā jau šobrīd! Arī citu produktu receptūrā izmantojam laika gaitā pārbaudītas vērtības, uzlabojot tās ar mūsdienīgiem un dabai draudzīgiem risinājumiem, lai nodrošinātu klientiem labāko rezultātu.

5. Vai “Dzintars” produkcija ir testēta uz dzīvniekiem? Un vai tā ir piemērota vegāniem?

Mūsu produkcija nav testēta uz dzīvniekiem, un lielākā daļa “Dzintars” produktu ir vegāniski.

6. Kurā vietā tiek ražoti “Dzintars” produkti?

Lepojamies, ka visa “Dzintars” produkcija tiek ražota Latvijā, Rīgā, vēsturiskajā rūpnīcā.

7. Kam pieder “Dzintars” preču zīmols?

“Dzintars” zīmols pieder tā ražotājam – uzņēmumam “H.A.Brieger”.

8. Kam pieder “Dzintars” produktu receptūra?

“Dzintars” vēsturisko produktu receptūra pieder ražotājam “H.A.Brieger”.





KATEGORIJA “PAR PASŪTĪJUMIEM”

1. Cik ilgā laikā notiek piegāde?

Vidējais piegādes laiks Latvijas teritorijā ir 3 līdz 5 darba dienas pēc pasūtījuma apmaksas saņemšanas.

Izņēmumu gadījumos piegāde var aizņemt līdz pat 10 dienām, jo piegādes termiņi var mainīties atkarībā no preču pieejamības noliktavā un citiem apstākļiem (piemēram, ar ilgāku piegādes laiku jārēķinās izpārdošanas laikā, pirmssvētku laikā, pasta/kurjerpasta noslodzes gadījumā).

2. Kā varu izsekot savu pasūtījumu?

Pēc pasūtījuma sagatavošanas to nododam piegādātājam, no kura arī saņemsiet informāciju uz e-pastu ar piegādes numuru, ko varēsiet izsekot piegādātāja tīmekļvietnē.

3. Kādas ir pasūtījuma apmaksas iespējas?

Apmaksa ar karti (Visa, Mastercard) vai internetbanku (Luminor, Swedbank, Citadele, SEB banka).

4. Kā rīkoties gadījumā, ja netiek apstiprināta samaksa par pirkumu?

Iesakām pārbaudīt pie pakalpojuma sniedzēja, vai transakcija ir notikusi, un sazināties ar mūsu klientu atbalstu.

e-shop@dzintars.lv or +371 20042863

5. Vai ir iespējams nosūtīt atpakaļ vai apmainīt pasūtījumu?

Iegādāto produktu ir iespējams nosūtīt atpakaļ 14 dienu laikā pēc tā iegādes. Produkts nedrīkst būt bojāts, atvērts vai lietots. Klientam ir jāsedz ar preču atpakaļ nosūtīšanu saistītās tiešās izmaksas. Detalizētāka informācija par produkta atgriešanu ir atrodama Lietošanas noteikumu 7. punktā.

Ja ir vēlme apmainīt produktu, tas ir jānosūta mums atpakaļ atbilstoši iepriekšminētajai kārtībai, un ir jāveic jauns pasūtījums.

6. Kā rīkoties gadījumā, ja saņemts bojāts produkts vai nepilnīgs sūtījums?

Iesakām nekavējoties nofotografēt šo produktu vai kopējo pasūtījumu un atsūtīt attēlu kopā ar problēmas aprakstu uz mūsu klientu servisa e-pastu e-shop@dzintars.lv, lai mēs varam izvērtēt radušos situāciju. “H.A.Brieger” var ar Jums sazināties papildu informācijas saņemšanai.


KATEGORIJA “CITI JAUTĀJUMI”

1. Ar ko iespējams sazināties par sadarbības jautājumiem ar “Dzintars”?

Kontaktinformācija sadarbībai: info@brieger.lv vai +371 20025001

Ja tomēr neatradāt atbildi uz savu jautājumu, droši sazinieties ar mums un mēs noteikti palīdzēsim!

Klientu atbalsta e-pasts: e-shop@dzintars.lv

Klientu atbalsta tālrunis:+37120042863