BEZMAKSAS PIEGĀDE PASŪTĪJUMIEM VIRS 15 EUR UZ PAKOMĀTIEM BALTIJĀ

PRECES

Piegādes un preču atgriešanas noteikumi

Dzintars e-veikals piegādi veic uz adresēm, kas atrodas Latvijā, kā arī uz ārvalstīm.


1. Piegādes veidi un termiņi Latvijā

Dzintars e-veikals kosmētikas produktu saņemšanai Latvijas teritorijā piedāvā šādas piegādes iespējas:

  • Piegāde ar kurjeru

Piegādes maksa ar kurjeru Latvijā, Igaunijā, Lietuvā EUR 7,00

Piegādes maksa ar kurjeru Eiropā EUR 18,00 (piegādes valstis - Polija, Austrija, Beļģija, Čehija, Dānija, Luksemburga, Nīderlande, Slovākija, Somija, Šveice, Vācija, Zviedrija, Francija, Lielbritānija, Norvēģija, Slovēnija, Ungārija, Horvātija, Bulgārija, Grieķija, Itālija, Īrija, Portugāle, Rumānija, Spānija).

Omniva kurjers

Piegāde līdz durvīm ar Omniva kurjeru (darba dienās, no pirmdienas līdz piektdienai, laikā no 9:00-18:00).

DPD kurjers

Piegāde līdz durvīm ar DPD kurjeru (darba dienās, no pirmdienas līdz piektdienai, laikā no 9:00-18:00).

  • Piegāde uz paku skapi

Piegādes maksa uz paku skapi Latvijā EUR 4,00. Piegādes maksa uz paku skapi Igaunijā, Lietuvā EUR 6,00.

Omniva pakomāts

Piegāde uz kādu no Omniva pakomātiem. Sūtījumu Klients var izņemt sev vēlamā laikā, izvēlētajā pakomātā.

Tiklīdz sūtījums ievietots pakomātā, Klients savā mobilajā telefonā saņem īsziņu ar piekļuves kodu. Pasūtījuma statusu var aplūkot, pieslēdzoties savam Klienta kontam. Ja Klientam nav sava konta un pasūtījums ir veikts, nereģistrējoties Dzintars e-veikalā (kā viesim), tad pasūtījuma statusu ir iespējams noskaidrot, sazinoties ar Dzintars e-veikala Klientu servisu un nosaucot pasūtījuma numuru.

DPD pickup (paku bode)

Sūtījumu Klients var izņemt sev vēlamā laikā, izvēlētajā paku skapī.

Tiklīdz sūtījums ievietots pakomātā, Klients uz pasūtījumā norādīto tālruņa nr. saņem īsziņu ar piekļuves kodu. Pasūtījuma statusu var aplūkot arī e-pastā saņemtajā ziņojumā, kas saņemts brīdī, kad pasūtījums ticis sapakots. Ja e-pasta ziņa nav saņemta, lūgums ieskatīties "spam/mēstules", jeb "promotions/akcijas" sadaļās Jūsu e-pastā. Kā arī pasūtījuma statusu ir iespējams noskaidrot, sazinoties ar Dzintars e-veikala Klientu servisu un nosaucot pasūtījuma numuru.

Piegādes laiks: 3-5 darba dienas Latvijā, 5-10 darba dienas Igaunijā, Lietuvā, 10-15 darba dienas Eiropā, atkarībā no piegādes valsts.

  • Saņemšana H.A. Brieger SIA ražotnē:

Pasūtījumu izņemšana bez maksas.

Saņemšanas vieta: H.A. Brieger SIA birojā, 1. stāvā pie apsardzes, Mālu ielā 30, Rīgā, LV-1058, darba dienās, laikā no 8.30-17:00. Uzziņas pa tālruni: +371 20042863 vai e-pastu: e-shop@dzintars.lv

Saņemot pasūtījumu, lūgsim uzrādīt personu apliecinošu dokumentu un nosaukt pasūtījuma numuru.

2. Citi piegādes termiņi

Piegādes termiņi svētku dienās un izpārdošanas laikā

Pirmssvētku un svētku dienās, kā arī Dzintars e-veikala akciju un izpārdošanu laikā šo Piegādes noteikumu 1.punktā norādītie piegādes termiņi var pailidzināties.

3. Bezmaksas piegāde pasūtījumiem Latvijā

Mēs nodrošinām bezmaksas piegādi uz kādu no pakomātiem Baltijas valstīs Klientu pasūtījumiem par summu virs EUR 15.

Šī pasūtījuma summa vienam pasūtījumam tiek aprēķināta pēc tam, kad piemērotas visas atlaides, un tajā nav ietverta piegādes maksa.

4. Piegādes dati

Piegādes dati, kas attiecas uz preces piegādi, netiek nodoti trešajām personām, izņemot šajos Piegādes noteikumos norādītos kurjerpakalpojumu un piegādes pakalpojumu sniedzējus pasūtījumu piegādes nodrošināšanai.

5. Preču atgriešanas noteikumi

Preču atgriešanas kārtība un nosacījumi izklāstīti Noteikumu un nosacījumu sadaļās "Dzintars e-veikalā iegādāto kosmētikas produktu un atgriešana", "Atteikuma tiesības" un "Atteikuma radītās sekas".

Preču atgriešanas gadījumā, tās ir jānogādā vai jānosūta uz adresi:
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “H.A.Brieger”,
Mālu iela 10, Rīga LV-1058.

Ar preču atgriešanu saistītās izmaksas apmaksā Klients, izņemot atsevišķos Lietošanas noteikumos noteiktos gadījumos.

6. Piegāde uz ārvalstīm

Piegādēm uz trešajām valstīm (valstīm, kas nav ES dalībvalstis) par muitas un PVN nodokļa samaksu atbild Klients un šie maksājumi nav iekļauti preces galīgajā cenā. Piegādes vai pasta izmaksas uz valstīm, kas nav norādīts šo Noteikumu 1.punktā, tiek piemērotas katrā atsevišķā gadījumā vienojoties ar Klientu.

7. Saziņa par preču piegādi un atgriešanu saistītos jautājumos

Laipni lūdzam par visiem jautājumiem saistībā ar Dzintars e-veikala preču piegādi un atdošanu atpakaļ izmantot šādus saziņas veidus:
Klientu servisa e-pasts: e-shop@dzintars.lv
Klientu servisa tālrunis: +37120042863 

Latvian/Lettish
LV