Laipni lūdzam Dzintars e-veikalā. Pirms iepirkšanās mūsu e-veikalā vai tā izmantošanas lūdzam Jūs rūpīgi iepazīties ar šiem Lietošanas noteikumiem.



1. Vispārējie noteikumi

Kosmētikas produktu ražotājs -Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “H.A.Brieger”, reģistrācijas Nr.41503040345, juridiskā adrese Mālu iela 30, Rīga, LV-1058, turpmāk – “H.A.Brieger”, ir izveidojusi šo interneta tirdzniecības vietni- internetveikalu www.dzintars.lv, turpmāk – “Dzintars e-veikals”, lai piedāvātu klientiem ērtu un drošu iespēju tiešsaistē iegādāties H.A.Brieger ražotos kosmētikas produktus – ķermeņa, sejas, matu un vannas kosmētiku, mutes higiēnas līdzekļus un citus kosmētikas produktus, turpmāk tekstā – “Kosmētikas produkts/i vai “Prece/s”



Dzintars e-veikala lietošanas noteikumi, turpmāk - “Lietošanas noteikumi”, attiecas uz visām personām, kas apmeklē Dzintars e-veikalu vai izdara pasūtījumu un veic pirkumu Dzintars e-veikalā, turpmāk – “Klients”/vai uzrunā – “Jūs”. Izmantojot mūsu Dzintars e-veikala pakalpojumus, Jūs apliecināt, ka šie Lietošanas noteikumi, turpmāk – “Noteikumi”, ir Jums saistoši.



Noteikumi ir spēkā starp H.A.Brieger kā Dzintars e-veikalā piedāvāto kosmētikas produktu ražotāju un pārdevēju un Klientu. Noteikumi ir pieejami Dzintars e-veikala tīmekļa lapā un elektroniskā saite uz Dzintars e-veikala sadaļu “Lietošanas noteikumi” tiek pievienota Klienta veiktā pasūtījuma apstiprinājuma e-pastam.


H.A.Brieger patur tiesības mainīt šos Lietošanas noteikumus. Lūdzam Jūs tos pārbaudīt ikreiz, pirms sākt izmantot Dzintars e-veikalu.


Par jebkuriem jautājumiem saistībā ar Dzintars e-veikalu vai šiem Lietošanas noteikumiem, lūdzam rakstīt mūsu Klientu servisam uz e-pastu [email protected] vai zvanīt pa tālruni +371 20042863, darba dienās no plkst. 8.30-17.00.


Klientam, kurš saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību normām uzskatāms par patērētāju, izdarot Dzintars e-veikalā pārdošanai piedāvāto kosmētikas preču pasūtījumu un veicot pirkumu, šāda savstarpēja vienošanās par kosmētikas preces iegādi veido Distances līgumu, kam piemērojams Patērētāju tiesību aizsardzības likums un Ministru Kabineta noteikumi “Par distances līgumu”. Šiem Lietošanas noteikumiem atbilstošs Distances līgums par kosmētikas produkta pirkumu starp H.A.Brieger un Klientu, kas izdara pasūtījumu un veic pirkumu www.dzintars.lv interneta tirdzniecības vietnē, uzskatāms par noslēgtu ar preces apmaksas brīdi, bez atsevišķa distances līguma dokumenta sastādīšanas.


Dzintars e-veikala sadaļas „Piegāde un atpakaļatdošana” un „Privātuma politika” ir būtiskas un neatņemamas šo Lietošanas noteikumu sastāvdaļas.


2. H.A.Brieger kosmētikas produktu iegāde

Informācija par H.A.Brieger kosmētikas produktiem, kas ir pieejami iegādei, tiek norādīta Dzintars e-veikalā un šo informāciju mēs regulāri atjaunojam.


Dzintars e-veikalā iegādei pieejamos H.A.Brieger kosmētikas produktus Jūs varat iegādāties personīgai lietošanai sev vai Jūsu izvēlētam saņēmējam vai saņēmējiem.


Dzintars e-veikalā nopirktos kosmētikas produktus mēs piegādājam visā Latvijā un uz ārvalstīm (lūdzam ņemt vērā, ka piegāde nav iespējama uz visām valstīm). Detalizēta informācija par Dzintars e-veikalā pasūtīto preču piegādi Latvijā un ārvalstīs norādīta Dzintars e-veikala sadaļā “PIEGĀDE UN PREČU ATGRIEŠANA".


Katram no Dzintars e-veikalā pieejamajiem kosmētikas produktiem mēs esam izveidojuši kosmētikas produkta aprakstu, informējot Jūs par kosmētikas produkta galvenajām īpašībām, sastāvdaļām un sniedzot citu informāciju par kosmētikas produktu, lai pēc iespējas atvieglotu Jums piemērota kosmētikas produkta izvēli. Dzintras e-veikalā sniegtajā informācijā par kosmētikas produktu mēs cenšamies būt pēc iespējas precīzi, tomēr, atsevišķu mazāk nozīmīgu izmaiņu gadījumā, kas nav saistītas ar kosmētikas produkta galvenajām īpašībām, H.A.Brieger informāciju par produktu var atjaunot pakāpeniski un tāpēc nevar garantēt, ka tā ikreiz pilnībā atbilst aktuālajam kosmētikas produktam.


Jūsu pirkumam Dzintars e-veikalā ir spēkā Klienta pasūtījuma apstiprināšanas laikā norādītā kosmētikas produkta cena.


Ja pēc Jūsu pasūtījuma saņemšanas mēs tomēr konstatētu, ka pirkuma veikšanas laikā Dzintars e-veikalā norādītā kosmētikas produkta cena atšķiras no pareizās, attiecīgajā brīdī spēkā esošās kosmētikas produkta cenas, mēs, sazinoties ar Jums, lūgsim Jums atcelt veikto kosmētikas produkta pasūtījumu, kura cena neatbilst spēkā esošajai kosmētikas produkta cenai, bet gadījumā, ja sazināties neizdosies – Jūsu pasūtījums tiks atcelts pilnībā un mēs atmaksāsim Jums visus par pasūtījumu veiktos maksājumus.


H.A.Brieger var mainīt kosmētikas produktu cenas un piedāvājumu Dzintars e-veikalā bez iepriekšēja paziņojuma. Visas Dzintars e-veikalā pieejamo produktu cenas ir norādītas eiro (EUR) un tajās ir iekļauts PVN. Atkarībā no Jūsu norādītās atrašanās vietas cenas Dzintars e-veikalā var būt norādītas konkrētās valsts valūtā.


Piegādes izmaksas nav iekļautas cenā un tiek aprēķinātas, noformējot pasūtījumu, atkarībā no izvēlētā piegādes veida un Jūsu norādītās atrašanās un preču piegādes vietas.


Preces galīgā cena, ieskaitot nodokļus un nodevas, kā arī piegādes izdevumus, tiek norādīta pirms Distances līguma noslēgšanas. Ja piegādes vai pasta izdevumus nevar aprēķināt iepriekš (piemēram, piegādei uz ārvalstīm), Jūs tiksiet informēts par to, ka šādi maksājumi var tikt piemēroti.


3. Pirkumu veikšana Dzintars e-veikalā

Lai veiktu pirkumus Dzintars e-veikalā un noslēgtu ar H.A.Brieger distances līgumu par preču iegādi Dzintars e-veikalā, Klientam ir nepieciešama sava debeta vai kredītkarte, vai savs bankas konts.


Par Klienta, kuram nav tiesībspējas vai rīcībspējas, veikto pirkumu Dzintars e-veikalā un tā apmaksu atbild tā likumiskais pārstāvis, piemēram, vecāki vai aizgādņi, un uz šī pamata pirkums nav atsaucams un pirkuma maksa nav atmaksājama.


Veicot pasūtījumu, Jums ir iespēja izveidot Dzintars e-veikala pieejamo kosmētikas produktu vēlmju sarakstu, veicot pirkumu saglabāt savu norēķinu informāciju turpmāko pirkumu veikšanai un iesūtīt savu atsauksmi par Dzintars e-veikalā iegādātajiem kosmētikas produktiem.   


Klientu ērtībai Dzintars e-veikalā pieejamie kosmētikas produkti sadalīti pa produktu grupām, katrai no tām izveidojot atsevišķu Dzintars e-veikala sadaļu. Papildus, Klients kosmētikas produktu meklēšanai un atlasei var izmantot meklēšanas opciju, kas darbojas visās Dzintars e-veikala produktu sadaļās.


Pēc kosmētikas produktu atlases un pievienošanas iepirkumu grozam Klientam līdz pasūtījuma apstiprināšanai ir iespēja apskatīt un rediģēt iepirkumu groza saturu un pievienoto kosmētikas produktu skaitu.


Lai pabeigtu Jūsu izvēlēto kosmētikas produktu pasūtījumu, Jums ir jālieto izvēlne “Noformēt pirkumu”, jāizvēlas viens no mūsu piedāvātajiem piegādes veidiem un jānorāda savs vārds, uzvārds, piegādes adrese, kontakttālrunis un e-pasts saziņai ar Jūsu pasūtījumu saistītos jautājumos. Piegādes cena norādīta katram no piegādes veidiem.


Klientam ir pienākums norādīt precīzu pirkuma noformēšanai un piegādei nepieciešamo informāciju, pretējā gadījumā pasūtījuma izpilde un piegāde netiek garantēta.
Pirms pasūtījuma apstiprināšanas mēs lūgsim Jūs apliecināt, ka esiet iepazinies ar H.A.Brieger Privātuma politiku un Lietošanas noteikumiem (distances līgumu) un piekrītat to noteikumiem.
Pēc pasūtījuma apstiprināšanas ar izvēlni “Apstiprināt pasūtījumu un maksāt”, ir jāizvēlas viens no Dzintars e-veikala piedāvātajiem apmaksas veidiem. Apstiprinot maksājumu, Klients uzņemas saistības samaksāt par pasūtītajiem kosmētikas produktiem.


Pēc pasūtījuma apmaksas mēs nosūtam Klientam apstiprinājuma e-pastu. Nesaņemot šo apstiprinājuma e-pastu, lūdzam Jūs sazināties ar mūsu Klientu servisu.


Preces pasūtīšana uzskatāma par Pircēja piedāvājumu Pārdevējam noslēgt šiem Lietošanas noteikumiem un pasūtījumam atbilstošu distances līgumu par pasūtītā kosmētikas produkta piegādi un par Pircēja piekrišanu iegādāties pasūtīto preci par norādīto cenu.


Pēc pasūtījuma saņemšanas Dzintars e-veikalā mēs varam atteikties no pasūtījuma izpildes gadījumā, ja Klienta debeta vai kredītkarte netiek autorizēta pasūtījuma apmaksai vai pasūtītais produkts nav pieejams vai vairs netiek ražots.


Dzintars e-veikalā veikto kosmētikas produktu pasūtījumu izpilde ir atkarīga no produktu pieejamības. Ja pasūtītais produkts attiecīgajā brīdī nebūs pieejams, mēs nekavējoties sazināsimies ar Klientu un vienosimies par labāko risinājumu – pasūtītā kosmētikas produkta piegādi saprātīgā termiņā, ekvivalenta produkta piegādi vai pasūtījuma atcelšanu, atmaksājot Klienta samaksāto pirkuma maksu.


4. Klienta datu apstrāde

Ar Klienta personas datu apstrādi saistītie jautājumi izklāstīti Dzintars e-veikala Privātuma politikā, ar kuru var iepazīties Dzintars e-veikala sadaļā “Privātuma politika” šeit.


H.A.Brieger nodrošina Klientu personas datu drošību un to izmantošanu, stingri ievērojot mūsu Privātuma politiku un piemērojamos datu aizsardzības tiesību normatīvos aktus.


Klientu veiktie pasūtījumi tiek reģistrēti un uzglabāti H.A.Brieger Dzintars e-veikala datu bāzē.

Klientu datu apstrādes pamatprincipi: 

  • Informācija par Jūsu personas datu izmantošanu ir pieejama sadaļā "PRIVĀTUMA POLITIKA".
  • Dzintars e-veikalā veiktā pasūtījuma izpildei, pamatojoties uz noslēgto distances līgumu, H.A.Brieger ir nepieciešams saņemt un apstrādāt kosmētikas produkta pasūtījuma informācijā norādītos personas datus. Distances līguma noslēgšanai Jums ir jāievada savus personas datus kosmētikas produkta pasūtījuma informācijā.


Klients, kurš iegādājies kosmētikas produktu Dzintars e-veikalā, var veikt produkta reitinga novērtējumu un iesūtīt atsauksmi par iegādāto kosmētikas produktu. Reitinga novērtējums tiek automātiski pievienots pie konkrētā kosmētikas produkta reitinga. Klientu atsauksmes (virsraksts un teksts) var tikt izmantotas un atsevišķi attēlotas pie kosmētikas produktiem vai atsevišķā sadaļā.


Jūs varat pieteikties H.A.Brieger jaunumu saņemšanai, tajā skaitā par īpašajiem piedāvājumiem un kosmētikas produktu akcijām.


5. Pasūtījuma apmaksa

Dzintars e-veikls piedāvā veikt apmaksu par pasūtītājiem kosmētikas produktiem, Klientam izvēloties vienu no šādiem norēķinu veidiem:

  • Priekšapmaksa ar maksājumu karti

Kartes datu un maksājuma apstrādi veic Luminor Bank AS; mēs pieņemam šādas norēķinu kartes: Visa, Mastercard.

  • Priekšapmaksa internetbankās un norēķinu sistēmās

Pēc pasūtījuma apstiprināšanas, Dzintars e-veikals pāradresē Klientu uz piedāvātajām internetbankām, kur Klients var autorizēties un veikt pasūtījuma apmaksu.


Dzintars e-veikalā veikto pasūtījumu apmaksai var izmantot Luminor Bank AS, Swedbank, Citadele, SEB Banka.


Pēc maksājuma veikšanas un apmaksas rezultāta apstiprināšanas, Dzintars e-veikals piedāvā pāradresēt Klientu atpakaļ uz interneta veikalu.


H.A.Brieger rūpējas par Klientu maksājuma datu drošību un maksājumu nodrošināšanai izmanto datu drošības sistēmas, kas atbilst starptautiskiem drošības standartiem, nodrošinot šifrēšanu Klientu maksājumu datiem.


6. Piegādes noteikumi

Dzintars e-veikals piegādi veic saskaņā ar Piegādes noteikumiem, ar kuriem var iepazīties sadaļā “Piegāde un atpakaļatdošana”. Piegādes noteikumos norādīti Dzintars e-veikalā veikto pasūtīto kosmētikas produktu piegādes veidi, piegādes cenas un termiņi, kā arī noteikumi par preču bezmaksas piegādi, sasniedzot noteiktu pasūtījuma summas apjomu.

Vidējais piegādes laiks Latvijas teritorijā ir 3 līdz 5 darba dienas pēc pasūtījuma apmaksas saņemšanas, taču H.A.Brieger patur tiesības veikt preču piegādi 10 (desmit) dienu laikā, jo piegādes termiņi var mainīties atkarībā no preču pieejamības noliktavā un citiem apstākļiem (piemēram, ar ilgāku piegādes laiku jārēķinās izpārdošanas laikā, pirms svētku laikā, pasta/kurjerpasta noslodze utml.).

Piegāde tiek veikta adresē, kuru Klients norādījis, apstiprinot pasūtījumu. Piegādes cenas noteiktas saskaņā ar piegādes pakalpojumu sniedzēju noteiktajiem tarifiem. Piegādes izdevumus Klients apmaksā vienlaikus ar veiktā pasūtījuma preču apmaksu, pirms apstiprinājuma par pasūtījumu saņemšanas un Preču piegādes. Piegādes cena tiek iekļauta preču pasūtījuma rēķinā.


7. Dzintars e-veikalā iegādāto kosmētikas produktu atdošana atpakaļ

H.A.Brieger apņemas piegādāt Klientam Dzintars e-veikalā pasūtītos produktus bez jebkādiem defektiem.

Gadījumā, ja Klients pēc pasūtījuma veikšanas Dzintars e-veikalā ir saņēmis bojātu, ar defektiem vai neprecīzi sakomplektētu (pasūtījumam neatbilstošu) kosmētikas produktu, šī jautājuma atrisināšanai iesakām nekavējoties nofotografēt šo produktu un atsūtīt attēlu kopā ar problēmas aprakstu uz mūsu Klientu servisa e-pastu [email protected], lai mēs varam veikt apstākļu noskaidrošanu. H.A.Brieger var ar Jums sazināties papildus informācijas saņemšanai.

Ja problēma ir pamatota, mēs esam atbildīgi par attiecīgā produkta pieņemšanu atpakaļ, izņemot gadījumā, ja kopš preces piegādes ir pagājušas vairāk 14 dienas.

Neprecīzi sakomplektētas preces Klientam ir tiesības apmainīt pret Klienta pasūtītajām precēm 14 dienu laikā no piegādes dienas, un piegādes izdevumus par preču apmaiņu šajā gadījumā sedz H.A.Brieger.

Atdodot mums atpakaļ bojātu, defektīvu vai neprecīzi sakomplektētu produktu vai veicot tāda produkta apmaiņu, mēs atmaksāsim preces vērtību un piegādes izmaksas, vai nosūtīsim vietā jaunu produktu, kā arī segsim ar preces atdošanu atpakaļ saistītās izmaksas (vai kā alternatīvu mēs organizēsim preces atdošanu atpakaļ uz mūsu rēķina).


8. Iesniegumu izskatīšana

Sūdzību par kosmētikas produkta neatbilstību distances līguma noteikumiem vai citu distances līguma pārkāpumu Klients var iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi [email protected]. Sūdzības tiek izskatītas 10 darba dienu laikā no saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto e-pasta adresi.


Ja mēs sūdzību atzīstam par nepamatotu un Klients tam nepiekrīt, Klientam ir tiesības strīdu risināt atbilstoši Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteiktajai kārtībai. Šajā gadījumā Klientam ir jānosūta mums rakstveida iesniegums par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot: savu vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju; iesnieguma iesniegšanas datumu; strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.


Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanu un ārpustiesas strīdu risinātājiem šeit: www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze


9. Atteikuma tiesības

Klients var izmantot Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteiktās atteikuma tiesības 14 dienu laikā atteikties no preces, neminot iemeslu. Atteikuma termiņš beidzas pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad preces ir iegūtas pircēja vai trešās personas, kas nav pārvadātājs un ko Klients norādījis, valdījumā.


Lai izvairītos no strīdu situācijām, pasūtījuma saņemšanas brīdī Klientam ir jāpārliecinās, vai pasūtītie kosmētikas produkti atbilst pasūtījumam (komplektācija, preču nosaukumi, tilpums, krāsa un citi būtiski parametri).


Ja Klients vēlas izmantot atteikuma tiesības, jāņem vērā šādi nosacījumi:

  • Pasūtīto kosmētikas produktu var atdot atpakaļ atteikuma tiesību ietvaros, ja tā nav atvērta un lietota. Ja kosmētikas produkts pēc piegādes ir ticis atvērts (arī gadījumā, ja ir ticis atvērts preces oriģinālais ārējais iepakojums), tad higiēnas apsvērumu dēļ tas atpakaļ netiek pieņemts.
  • Klients nevar izmantot atteikuma tiesības, ja atpakaļ atdodamās preces stāvoklis ir pasliktinājies, to nepareizi uzglabājot vai sabojājot (tajā skaitā ārējo oriģinālo iepakojumu);
  • Atteikuma termiņš beidzas pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad Klients vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un ko Klients ir norādījis, ir ieguvusi preces valdījumā.

Lai izmantotu atteikuma tiesības, Klientam ar nepārprotamu paziņojumu (piemēram, e-pastu uz zemāk norādīto Klientu servisa e-pasta adresi) mūs ir jāinformē par lēmumu atteikties no distances līguma, kopā ar paziņojumu nosūtot pirkumu apliecinoša dokumenta kopiju. Klients iepriekš minētā paziņojuma iesniegšanai var izmantot atteikuma veidlapas paraugu, kas pievienota šeit.


Mūsu kontaktinformācija:

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “H.A.Brieger”,

adrese: Mālu iela 30, Rīga, LV-1058,

Klientu servisa e-pasta adrese: [email protected]

Klientu servisa tālrunis: +371 20042863


Lai atteikuma termiņš būtu ievērots, nepieciešams, lai savu paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu Klients ir nosūtījis H.A.Brieger pirms atteikuma termiņa beigām.
Lūdzam ņemt vērā, ka atteikuma tiesības nevar izmantot persona, kas nav uzskatāma par patērētāju, tajā skaitā juridiska persona.


10. Atteikuma radītās sekas

Distances līguma izbeigšanas gadījumā, Klientam tiek atmaksāta samaksātā preces pirkuma maksa un piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas radušās tādēļ, ka Klients bija izvēlējies piegādes veidu, kas nav Dzintars e-veikala piedāvātais standarta piegādes veids, piemēram, eksprespiegādi), bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad mēs saņēmām Klienta atteikumu no distances līguma.


Naudas atmaksāšanai tiks izmantots tāds pats maksāšanas līdzeklis, kādu Klients izmantojis pasūtījuma apmaksai, attiecībā uz kuru izmantotas atteikuma tiesības, ja vien Klients nav skaidri paudis piekrišanu to darīt citādi. Jebkurā gadījumā no Jums saistībā ar šādu atmaksāšanu netiks iekasēta nekāda maksa.


Mēs varam aizturēt atmaksājumu līdz brīdim, kad būsim saņēmuši preces atpakaļ vai kad Klients būs iesniedzis apliecinājumu par to, ka preces ir nosūtītas atpakaļ, atkarībā no tā, kura darbība tiek izpildīta agrāk.
Preces jānosūta atpakaļ vai jānodod mums bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad Klients paziņojis par savu lēmumu atteikties no līguma. Termiņš būs ievērots, ja preces Klients ir nosūtījis atpakaļ H.A.Brieger pirms 14 dienu termiņa beigām.


Klientam ir pienākums saglabāt gan kurjerpasta dokumentus par preces saņemšanu, gan pasta/kurjerpasta dokumentus par preces sūtīšanu atpakaļ H.A.Brieger.


Klientam būs jāsedz ar preču atdošanu atpakaļ saistītās tiešās izmaksas.


Preces var atdot atpakaļ atsūtot pa pastu vai ar kurjeru. Jums tās jāiepako ar tādu rūpību, lai sūtīšanas laikā tās netiktu sabojātas. Mēs iesakām izmantot tādu pasta vai kurjera pakalpojumu, kas nodrošina sūtījuma izsekojamību un apdrošināšanu.


Adrese preču atdošanai atpakaļ pa pastu vai ar kurjeru:

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “H.A.Brieger”,

Mālu iela 10, Rīga LV-1058.


Visos gadījumos, kad tiek izbeigts distances līgums un/vai prece tiek atdota atpakaļ H.A.Brieger, Klientam ir pienākums atdot atpakaļ kopā ar preci saņemto dāvanu par produkta iegādi vai noteiktu pirkuma summu, izņemot gadījumā, ja Klients, veicot pasūtījumu, ir tieši atteicies no dāvanas saņemšanas. Dāvanai jābūt nelietotai un ar nebojātu oriģinālo iepakojumu. Ja dāvana netiek atdota atpakaļ, Klientam ir jāveic samaksa par dāvanu tās vērtības apmērā atbilstoši H.A.Brieger noteiktajai attiecīgā kosmētikas produkta cenai.


11. Kosmētikas produkti

Dzintars e-veikalā piedāvātie produkti paredzēti vienīgi personīgai lietošanai. Klientam nav tiesības izmantot Dzintars e-veikalā iegādātos produktus tālākai pārdošanai. H.A.Brieger ir tiesības ar vai bez brīdinājuma atteikt, atcelt vai samazināt jebkuru Klienta pasūtījumu, par kuru mums ir pamatots iemesls uzskatīt, ka tas domāts tālākpārdošanai.


Dzintars e-veikalā piedāvātās preces nav pārtikas produkti un nav lietojami uzturā. H.A.Brieger kosmētikas produktu noformējums, tostarp, smarža, krāsa, veidols, iepakojums to kopsakarā ir veidots tā, lai kosmētikas produkts nebūtu sajaucams ar pārtikas produktu un neapdraudētu patērētāju veselību un drošību.


H.A.Brieger ražotās un Dzintars e-veikalā piedāvātās preces ir drošas cilvēka veselībai, tās ir ražotas, ievērojot labu ražošanas praksi un atbilst Latvijas Republikas likuma “Preču un pakalpojumu drošuma likums” normām, Eiropas Parlamenta un Padomes Regulā (EK) Nr.1223/2009 par kosmētikas līdzekļiem noteiktajām prasībām kosmētikas līdzekļiem un citiem piemērojamiem normatīvajiem aktiem kosmētikas līdzekļu ražošanas jomā.


12. Intelektuālais īpašums

Dzintars e-veikala saturs un ievietotā informācija ir H.A.Brieger intelektuālais īpašums, kas ir aizsargāts atbilstoši Latvijas Republikas un starptautiskajiem normatīvajiem aktiem intelektuālā īpašuma aizsardzības jomā.


Dzintars e-veikala satura kopēšana vai pārpublicēšana atļauta tikai personīgai lietošanai, ar nosacījumu, ka Dzintars e-veikala mājas lapa www.dzintars.lv vienlaikus tiek norādīta kā satura un materiālu avots.


13. Atbildība

Reģistrējoties vietnē Dzintars e-veikals, Klients uzņemas atbildību par savas paroles un lietotāja datu konfidencialitāti, kā arī par jebkuru darbību, tajā skaitā nodoto informāciju, veicot pasūtījumu Dzintars e-veikalā. Ja Dzintars e-veikala piedāvātos pakalpojumus izmanto trešā persona, lietojot Klienta reģistrācijas datus, mēs uzskatām, ka informāciju nodod un izmanto Klients. Ja esiet pazaudējis reģistrācijas datus (lietotāja vārdu un/vai paroli), Jūs tos varat atjaunot, sekojot norādēm Dzintars e-veikala ieejas sadaļā Reģistrētiem lietotājiem, vai zvanot uz Klientu tālruni +371 20042863.


Klients uzņemas atbildību par to, ka Dzintars e-veikalam nodotie dati ir precīzi un pareizi, Ja iepriekš iesniegtie dati (kontaktinformācija) ir mainījusies, lūdzam veikt attiecīgas izmaiņas reģistrētā klienta profilā.


14. Lietošanas noteikumu izmaiņas

H.A.Brieger ir tiesības jebkurā laikā atjaunot vai mainīt šos Lietošanas noteikumus. Šādi atjaunoti Lietošanas noteikumi stājas spēkā ar to publicēšanas brīdi Dzintars e-veikala vietnē. Lietošanas noteikumu izmaiņu datumu Jūs variet redzēt Lietošanas noteikumu beigās. Lai Jūs būtu informēts par iespējamām izmaiņām Lietošanas noteikumos, lūdzam laiku pa laikam aplūkot Lietošanas noteikumu sadaļu un pārliecināties, ka Jūs esiet iepazinies ar aktuālo to versiju. Ar Lietošanas noteikumiem Klientam ir ikreiz jāiepazīstas pirms kosmētikas produktu pasūtījuma veikšanas Dzintars e-veikalā.




Lietošanas noteikumi sagatavoti: 10.03.2021

Lietošanas noteikumi atjaunoti: 10.03.2021